
A korábbi blogbejegyzésemben olvashatta, hogy szolgáltatóként nekem kik testesítik meg az álom-ügyfeleket, akikkel öröm az együttműködés. Mivel itt egy kölcsönös bizalomról és elégedettségről van szó, azt gondolom elérkezett az idő, hogy megvizsgáljam a helyzetet ügyfeleim szemszögéből is, és kiderítsük ki számukra az álom takarítócég.
Mik az elvárások egy álom takarító céggel szemben?
1. Informáljon megfelelően
Bizonyára Ön is találkozott már olyan szolgáltatóval, akinek a weboldala, szóróanyaga nem volt túl hívogató, mégis szívesen kapott volna több információt. Megpróbálta felvenni a kapcsolatot e-mailben, esetleg telefonon, de egyikre sem érkezett válasz. Nos, ilyen esetekben bizony hamar megtörik a látatlanban megszavazott bizalom, és a legtöbb esetben az ügyfél nem az említett szolgáltató mellett dönt. Miért is tenné, hiszen egyáltalán nem becsülik meg az érdeklődését, így ki is alakul egy negatív percepció. Meglévő és leendő ügyfeleimnek éppen ezért átlátható, részletes weboldalt hoztam létre, ahol tájékozódhatnak, kérdéseikre pedig a lehető legrövidebb időn belül válaszolok.
2. Átlátható árazással dolgozik
A takarítócég kiválasztása során az ár az egyik legjelentősebb szempont. Teljesen érthető, hogy a kedvezőbb ajánlatok élveznek előnyt, azonban mindig érdemes figyelembe venni a többi tényezőt is, mint a referenciák, az igények egyedisége, vagy éppen a takarítani kívánt terület nagysága. Nagyon sok vállalat átláthatatlan árazással dolgozik, és nem ritka, hogy az elvégzett munka után tudja meg az ügyfél, hogy valójában mekkora összeggel is kell számolnia. Én ezt a problémát előzetes helyszíni kiszállással hidalom át, ahol pontosan megbeszéljük az ügyfelek igényeit, ami után részletes árajánlatot tudok biztosítani.
3. Pontosan érkezik, és a lehető leggyorsabban végez
Mivel mindenki számára az idő pénz, ezért a pontosság nagyon fontos. Nem egyszer kérdezik meg tőlem, hogy képes vagyok-e tartani az adott határidőt, amire szerencsére magabiztos igennel tudok válaszolni, ugyanis a helyszíni felmérés során tökéletes fel tudom mérni az elvégzendő munka idejét. Egyetértek azzal, hogy a szolgáltató érkezzen pontosan, és tájékoztassa megfelelően a megrendelőt.
3. Legyen igényes önmagára és a környezetére
Meglepően hangozhat, mint elvárás, hiszen egy takarítónál ez alap, de nem egy rossz tapasztalatról hallottam már. Azt gondolom, hogy saját megjelenésünk, igényességünk tükrözi a kezünkből kiadott munka minőségét. Jogos elvárásnak tartom, hogy legyen igényes az, akire az otthona szépségét és tisztaságát bízza.
4. Nyitott az ügyfél egyedi igényeire
Mivel az ügyfél elégedettségért dolgozunk, nagyon fontos, hogy befogadó fülekre találjanak a kívánságai. Persze nem kell itt elrugaszkodott dolgokra gondolni, de ha valamilyen allergia, vagy egyéb meghatározza a takarítás módját, azt az álom takarítócégnek tudnia kell meghallgatni és megoldani. A célom az, hogy egészséges és tiszta otthont teremtsek, amiben időnként lehetnek egyedi igények.
5. A lehető legkevésbé próbálja megzavarni a hétköznapokat
Ez a pont bizony nem csak a szolgáltatón, ugyanúgy a megrendelőn is múlik, hogy mikorra kéri a takarítást. Alapvetően érdemes olyan időszakban igényelni, amikor a lehető legkevesebben tartózkodnak a lakásban, de ha ez nem megoldható, akkor a jó takarító törekszik arra, hogy a legkisebb mértékben zavarja meg a munkát vagy a pihenést. Sajnos nem ritka, hogy ügyfeleim arról számolnak be, hogy a takarítást végző személy hangosan hallgatta a zenét, vagy csapkodva pakolt, ami a lakásban tartózkodók, vagy akár a szomszédok nyugalmát megzavarta. Én viszont abban hiszek, hogy a jó takarító „láthatatlan és hallhatatlan”, szinte észre sem veszi jelenlétét – csak a maga után hagyott tisztaságot!
Úgy érzi tökéletesen összefoglaltuk az elvárásait egy takarítócéggel szemben? A jó hír az, hogy ennek mind meg is felelünk: nem kell tovább keresnie, kérjen tőlünk helyszíni felmérést, és gondoskodunk otthonának ragyogó tisztaságáról!