Az irodaház takarítása és megfelelő tisztaságának fenntartása mindig is nagyon fontos volt, de most, a járványhelyzetben még nagyobb kihívást jelent. Mire kell odafigyelni, amikor kiadja a feladatot, mik a minimális (és maximális) elvárások az irodaház takarítása során?
Különleges figyelem
Egy irodaház takarításakor mindeddig a fő szempont a higiénia és az első benyomás megalapozása volt. Ez azt jelentette a legtöbb esetben, hogy (ha megfelelő takarítócéget választott) az irodaház takarítói nagy gondot fordítottak a mellékhelyiségek tisztítására, a konyha rendben tartására, az alapvető takarítási pontokra, mint a szemetesek ürítése. Ám ezen kívül a fókusz a jó benyomáson és a megfelelő közérzet megteremtésén volt: a szőnyegek, folyosók jó illata, tisztasága, az ablakok gyakori tisztítása olyan elemek, amik garantáltan hozzásegítik a munkavállalókat a motivált munkához, a partnerekben pedig jó benyomást keltenek.
Ez azonban megváltozott a járványhelyzettel. A fő szempont 2020-tól a takarítással elérhető maximális biztonság lett. Mit érdemes egyeztetnie a takarító céggel, hogy minimálisra csökkentsék a megbetegedés kockázatát?
- Extra fertőtlenítés a gyakran érintett részeken: a kilincsek, villanykapcsolók, a liftek gombjai, de még az ajtók szegélye is olyan hely lehet, amit önkéntelenül is sokan és sokszor érintenek meg. Mi tudjuk, melyek ezek a pontok, és fokozott figyelemmel leszünk irántuk.
- Fertőtlenítő pont kialakítása és tisztántartása: ez újdonság és egyfajta „új helyiség” lett az irodaház életében. Többnyire az irodaházba való belépés közvetlen közelében helyezkedik el, és kiemelten fontos a napi rendszerességű, professzionális takarítása, már csak azért is, mert az itt használt fertőtlenítők gyakran félrecsepegnek, esetleg összegyűlnek a padlón.
- Mellékhelyiségek és a konyhák minden eszközének tisztítása: a szokásos takarításon túl ide tartozik a hűtőszekrény, mikró ajtaja, a kávéfőző gombjai is.
- Hűtőszekrény: a hűtőt a vírus előtt gyakran csak hetente tisztították, rosszabb esetben havonta – ez már nem felel meg a higiéniai előírásoknak. Mi napi tisztítással előzzük meg a kockázatot, emellett az ételek miatt vegyszermentes tisztítást is kérhet!
- Nagytakarítás: a megváltozott helyzetre való tekintettel az évente vagy félévente elrendelt nagytakarítást érdemes sűrűbbé tenni.
Irodaház takarítás Budapest és környékén a Csingilinggel – miért minket válasszon?
Rugalmasság
A Csingiling Takarítás egyik legfontosabb érdeme a rugalmasság: Önhöz és a munkavállalóihoz hasonlóan mi is igazodtunk az új helyzethez. Munkatársainkat szakszerűen felkészítjük a járványhelyzet okozta szélsőséges kihívások leküzdésére, így Önnek nem kell a higiénia miatt aggódnia.
Bizalom
Mint minden munkafolyamatban, itt is a bizalom az első. A takarítás során a megnövekedett higiéniai előírásoknak leginkább megfelelő tisztítószereket használjuk, munkafolyamatainkat hozzáigazítottuk az új helyzethez. Bár törekszünk a környezetkímélő vegyszerek használatára, ez nem jelenti, hogy a takarítás ne lenne alapos és hatásos.
Állatbarát iroda? Nem probléma!
Gyakori, hogy a XXI. század modern irodái állatbarát irodák, ami nagyobb odafigyelést igényel. Ez a mi esetünkben fokozott tisztítást jelent, illetve szem előtt tartjuk azt is, hogy a használt tisztítószerek ne jelentsenek veszélyt a kiskedvencekre.
Felelősség
Az elvégzett munkáért teljes és tökéletes felelősséget vállalunk: nálunk alapvető, hogy a megbeszélt időben, a megbeszélt eszközökkel és az egyeztetett rendben végezzük el a feladatokat, az Ön és munkatársai igényeinek megfelelően.
A Csingiling Takarításnál tökéletesen igazodni tudunk az új helyzethez, és nem csak bízunk benne, hanem tudjuk, hogy ezek az óvintézkedések az Önök megelégedését és biztonságát fogják szolgálni!